dinsdag 2 januari 2018

Olifantjes

Zoals ik in mijn vorige post al meldde heb ik nog wat haakspulletjes meegenomen om onderweg naar Disneyland Parijs te haken... 
Op de heenweg heb ik 4 lapjes gehaakt en op de terugweg 4 oortjes, die ik er gelijk opgenaaid heb. Daarna werd het te donker in de auto en ben ik gestopt met freubelen ;-)

Thuis heb ik de lapjes aan elkaar gehaakt, gevuld met fiberfill en een rammelschijfje én heb ik er een houten ring aan gemaakt. 
Sinds een paar minuten staan ze in mijn Etsy shop, 2 olifantjes met een reisverhaal, hahaha!

Grijs:

Petrol:

Het Nederlandse patroon kan je hier in een eerder blogbericht van mij vinden.

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je een creatief, gelukkig en gezond 2018. Je hebt schattige olifantjes gemaakt. Leuke rammelaars met een reisverhaal.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margaret!
      Jij ook de allerbeste wensen voor 2018 <3

      Verwijderen