maandag 1 januari 2018

Dennenappeltjes sjaal

Allereerst een héél gelukkig nieuwjaar! 
Hopelijk brengt 2018 een heleboel liefde, geluk en gezondheid!

Van 26 t/m 29 december zijn we met ons gezinnetje naar Disney geweest, we hebben echt magisch genoten... <3

 
Vóór onze trip naar Parijs heb ik eindelijk deze dennenappeltjes sjaal afgewerkt, daar was ik in de zomer al mee begonnen en was mijn perfecte haakwerkje voor tijdens lange autoritten. Nu we naar Parijs gingen moest ik weer een werkje mee natuurlijk maar deze was inmiddels goed op lengte, dus heb ik alleen nog even snel het randje gehaakt, nu kon hij alsnog mee... maar nu om gedragen te worden! <3

Deze driehoeksjaal heb ik gehaakt met Alize Angora Gold (kleurnummer 514, ijsblauw) en haaknaald 4. 
Het prachtige patroon komt uit het boek "Meer kant haken" van Sascha Blase-van Wagtendonk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten