maandag 10 juli 2017

Boekenlegger met pauwenveer / Bookmark with peacock feather

Eerder haakte ik al een lappenpop pinguïn voor een zwangere juf van Maud, de 2e juf is al een hele tijd ziek thuis maar kunnen we niet overslaan vind ik... Ze woont ook hier bij ons in het dorp en voor haar heb ik een boekenlegger gehaakt, volgens Maud houdt ze namelijk van lezen <3

At the end of May I made a ragdoll penguin for Maud her teacher, her second teacher is a couple of months ill now, but we can't just let this schoolyear go by without a thank you present for her. She lives here just a few blocks away and I made her a bookmark, Maud told me she loves to read <3



Het patroon van de pauwenveer vond ik hier
In plaats van een lusje heb ik een lange rij lossen gehaakt, waarbij ik met vasten heb terug gehaakt.

You can find the pattern of the peacock feather right here.
I added a long chain and sc all the way back.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten