woensdag 10 mei 2017

Mandjes met kanten randjes / Baskets with lace edge

Het is weer bijna moederdag, na lang nadenken wat ik nu weer eens zou kunnen haken voor mijn schoonmoeder bedacht ik me ineens dat ik in het boek "Meer kant Haken" van Sascha Blase-van Wagtendonk héle leuke mandjes met een randje had zien staan! 
Het mandje heb ik gemaakt met Scheepjes Stone Washed garen, dat geeft zo'n mooi effect! <3
Voor het randje heb ik Catania katoen gebruikt.

This sunday is Mothersday, after a long thought what I could make for my mother in law I suddenly realized that I had seen some cute baskets in the newest book by AlaSascha!
For this basket I used Scheepjes Stone Washed yarn, it gives a pretty effect! <3
For the lace edge I used Catania cotton.


Wat een fijn patroon om te haken, en snel klaar!

What a nice pattern to crochet, and it's quickly done!

Toen ik hem af had ben ik gelijk met nummer 2 begonnen!

When I finished it, I started right away with number 2!

En daarna haakte ik nog een maatje groter...

And after that I also made a size bigger...

Nu nog bedenken welke we gaan geven én wat we er voor leuks in gaan stoppen! 

Now wondering which one we're going to give and what to put in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten