vrijdag 18 november 2016

Warme wantjes / warm mittens

In mijn vorige post liet ik de nieuwe sjaal van onze Benthe (pas 2 geworden) zien, daar horen natuurlijk óók nog een paar warme wantjes bij!

Via Pinterest vond ik een snel patroon voor de wantjes, het patroon staat op deze site.

In my last post I showed you the new scarf for our youngest daughter Benthe (just turned 2), in the meanwhile I also made her a pair of mittens! 

On Pinterest I found an easy pattern for the mittens, wich you can find on this website.


Deze wantjes heb ik gemaakt met hetzelfde Royal garen als de sjaal, maar ik heb een grotere haaknaald gebruikt als dat er in het patroon staat, anders werden ze te klein voor onze mop. ;-)

 These mittens are made with the same yarn as the scarf, Royal, but I used a hooksize bigger than the pattern says, otherwise the mittens were too small for our cutie. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten