vrijdag 23 september 2016

Lalylala 4 seasons: Winter

Hoewel het de afgelopen dagen nog prachtig weer was, kon ik het niet laten om alvast iets te haken voor de winter! 

Deze patronen-set van Lalylala had ik al verschillende keren voorbij zien komen en stond nog niet zo heel lang in mijn Etsy winkelwagentje, vorige week heb ik ze dan tóch gekocht en ben ik er gelijk mee begonnen. 

Eerst sneeuwpop Simon, toen dennenappel Woody en vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan Heinz het hertje. Nu is het complete setje af en staan ze alle 3 te pronken op onze schouw, en eerlijk; ik ben verliefd! <3


However the weather was so pretty for the last couple of days, I felt like making something for the winter!

This Lalylala pattern-set popped up on different Dutch crochet sites for several times, I put it in my Etsy shopping cart just a few weeks ago, and last week I bought them and I started right away.

First I made Snowman Simon, as next was Pine cone Woody and just today I finished Stag Heinz.
There they stand, on top of our fireplace, and honestly; I'm in love! <3



Geen opmerkingen:

Een reactie posten