maandag 16 mei 2016

Southbay met Fenna Limited Edition garen

Nadat ik laatst ein-de-lijk het welbesproken maar bijna altijd uitverkochte Fenna garen in de schappen zag liggen in deze mooie zalm/paars tinten, met dit keer óók nog een glitterdraadje (Fenna Limited), wist ik direct dat ik er een Southbay shawl mee wilde maken!
Ik heb 5 bollen gekocht en uiteindelijk 3,5 gebruikt, en omdat ik hem gehaakt heb met haaknaald 5 valt hij lekker soepel. Ideaal om lekker om je heen te slaan in de lente of zomer voor als het wat afkoelt in de avond, of gewoon overdag als het een koelere dag is, of als sjaal met de punt naar voren in het najaar of in de winter <3

En voor de liefhebber is hij te koop, hij staat inmiddels hier in mijn Etsy winkeltje ;-)

 Het uitgeschreven patroon van de Southbay shawl vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten