donderdag 11 juni 2015

Doopjurk

Een aantal weken geleden zag ik een heel schattig jurkje voorbij komen op de blog van Amber Lee.
Ik was op slag verliefd en vroeg haar vriendelijk of ze toevallig een patroon had, onze Benthe wordt binnenkort gedoopt en ik zag haar al helemaal in dit jurkje voor me! <3
Het jurkje wat ze had gemaakt was een maat 62 maar ze was inmiddels ook al aan een maatje 74 begonnen voor iemand anders, ze hield me op de hoogte en toen ze hem af had kon ze me precies vertellen hoeveel bolletjes ik nodig had en heeft ze nog wat kleine tips gegeven.
 
Ik ben zo snel mogelijk op pad gegaan voor witte katoen, en kon niet wachten om te beginnen!
Hoe verder ik kwam hoe blijer ik werd, en nu hij af is ben ik zo trots!
 
Uiteraard kon ik niet wachten om hem bij Benthe aan te passen, helaas was haar eten nog niet helemaal gezakt na haar middagslaapje en spuugde ze er gelijk overheen... hmmmm...
Gelijk aangetipt met vlekkenmiddel en de wasmachine maar aangezet, gelukkig is alles eruit gegaan en is hij weer hagelwit! <3
 
Het patroon heeft ze inmiddels op haar blog gezet en kan je hier vinden.
 

2 opmerkingen: