dinsdag 27 januari 2015

December

Onze kleine meid doet het goed en het haken heb ik ook weer lichtjes opgepakt. Ik mag 6 weken geen zware huishoudelijke taken doen, Maud wordt door mijn schoonzus elke morgen naar school gebracht en 's middags weer thuisgebracht en in de tussentijd haak ik wat leuke Kersthangers als cadeautje voor de 2 juffen van Maud.

Lintje erdoor, kraaltje eroverheen, knoopje erin en klaar!
Ik had nog wat kaartenzakjes liggen, een stuk stevig kaartenpapier op maat knippen, dubbelvouwen  met wat Kerststickers versieren en klaar zijn de cadeautjes! Met het Kerstdiner op school heeft Maud ze aan haar juffen gegeven, ze waren er érg blij mee!


Mijn zus heeft 2 teckels en heeft eens laten weten dat ze het Teckeltje Sam van Stip en Haak wat ik eerder gemaakt heb ook wel zou willen hebben, dus heb ik er 1 voor haar gemaakt, ingepakt en stiekem tussen de Sinterklaascadeautjes gestopt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten